Hodnocení obchodu
Výpis hodnocení
Přehledný eshop, rychlé doručení
Dobrý den,
děkujeme za krásnou, zpětnou vazbu, jsme moc rádi, že jste byl s nákupem spokojen.
Centrum zákaznické péče
Kulina
Dobrý den,
děkujeme za hodnocení, jsme moc rádi, že jste byla s nákupem spokojená. Budeme se na Vás těšit i příště!
Centrum zákaznické péče
Kulina
Rychlost, ochota a vstřícnost. Obchod doporučuji na 100%
Dobrý den,
Radost číst takovou recenzi! Mockrát Vám děkujeme a jsme rádi, že jste byla s nákupem spokojená.
Centrum zákaznické péče
Kulina
vše v pořádku, rychlá reakce
Dobrý den,
děkujeme za krásnou, zpětnou vazbu, jsme moc rádi, že jste byl s nákupem spokojen.
Centrum zákaznické péče
Kulina
Dobrý den,
děkujeme za krásnou, zpětnou vazbu, jsme moc rádi, že jste byl s nákupem spokojen.
Centrum zákaznické péče
Kulina
Obchod proběhl bez problémů k naší spokojenosti. U výrobku chybí český manuál.
Dobrý den,
Radost číst takovou recenzi! Mockrát Vám děkujeme a jsme rádi, že jste byla s nákupem spokojená.
Centrum zákaznické péče
Kulina
Dobrý den,
děkujeme za krásnou, zpětnou vazbu, jsme moc rádi, že jste byl s nákupem spokojen.
Centrum zákaznické péče
Kulina
Objednávku jsem zrušila, protože kromě automatické odpovědi že byla přijata, obchod už nekomunikoval. Tedy jsem zrušila se zdvořilou prosbou, aby mi alespoň potvrdili, že storno přijali. Dodnes ani řádka... A teď mi přišel dotazník na spokojenost s obchodem (???).
Dobrý den Marino,
shrnutí objednávky zasíláme emailem okamžitě po jejím dokončení. Ihned po vyřízení objednávky a jejím předání zvolenému dopravci zasíláme email s odkazem pro sledování Vašeho balíčku. Email s prosbou o storno objednávky jsme zpracovali ještě před jejím zabalením, proto jste již neobdržela žádný systémový email. Omlouváme se, že jsme Vám v předvánočním shonu neodpověděli.
S pozdravem a přáním hezkého dne
Lukáš z Kuliny
S obchodem jsem spokojena,zboží přišlo velmi brzy a protože je to dárek na vánoce,nemohu ho posoudit.Ale vypadá dobře.
Dobrý den,
Radost číst takovou recenzi! Mockrát Vám děkujeme a jsme rádi, že jste byla s nákupem spokojená.
Centrum zákaznické péče
Kulina
Dobrý den,
děkujeme za zpětnou vazbu, jsme moc rádi, že jste byl s nákupem spokojen.
Centrum zákaznické péče
Kulina
Rychle doručení
Dobrý den,
děkujeme za krásnou, zpětnou vazbu, jsme moc rádi, že jste byl s nákupem spokojen.
Centrum zákaznické péče
Kulina
Dobrý den,
děkujeme za hodnocení, jsme moc rádi, že jste byla s nákupem spokojená. Budeme se na Vás těšit i příště!
Centrum zákaznické péče
Kulina
spokojenost s nákupem
Dobrý den,
děkujeme za krásnou, zpětnou vazbu, jsme moc rádi, že jste byl s nákupem spokojen.
Centrum zákaznické péče
Kulina
Vše proběhlo OK.
Dobrý den,
děkujeme za zpětnou vazbu, jsme moc rádi, že jste byl s nákupem spokojen.
Centrum zákaznické péče
Kulina
Dobrý den,
děkujeme za krásnou, zpětnou vazbu, jsme moc rádi, že jste byal s nákupem spokojená.
Centrum zákaznické péče
Kulina
Dobrý den,
omlouváme se, že nám to s přípravou trvalo tentokrát o něco déle, běžně doručujeme do jednoho, nebo dvou dnů. Během Black Friday jsme evidovaly mimořádný zájem o naše produkty a dělali jsme vše, co bylo v našich silách, abychom je odeslali co nejdříve.
Doufáme, že i přes to čekání, jste s objednávkou spokojen!
Centrum zákaznické péče
Kulina
MV
Martin Vidner
Skvělá nabídka, spolehlivost, kvalita.
rychlost, ochota, bezproblémové dodání
Dobrý den,
Radost číst takovou recenzi! Mockrát Vám děkujeme a jsme rádi, že jste byla s nákupem spokojená.
Centrum zákaznické péče
Kulina
vše ok
Dobrý den,
děkujeme za zpětnou vazbu, jsme moc rádi, že jste byl s nákupem spokojen.
Centrum zákaznické péče
Kulina