Hodnocení obchodu
Výpis hodnocení
Dobrý den,
děkujeme za zpětnou vazbu, jsme moc rádi, že jste byl s nákupem spokojen.
Centrum zákaznické péče,
Kulina
Spokojenost. Nakoupili jsme zde vícekrát.
Dobrý den,
Radost číst takovou recenzi! Mnohokrát Vám děkujeme a jsme rádi, že jste byl s nákupem spokojen.
Budeme se na Vás těšit i příště.
Centrum zákaznické péče,
Kulina
Vše ok, doporučuji. Zboží dorazilo velmi rychle, dobře zabalené, v pořádku. Produkty zcela odpovídají obrázku i popisu.
Dobrý den,
Radost číst takovou recenzi! Mnohokrát Vám děkujeme a jsme rádi, že jste byl s nákupem spokojen.
Centrum zákaznické péče,
Kulina
Vše proběhlo k mé spokojenosti.
Dobrý den,
děkujeme za tak krásnou, zpětnou vazbu, jsme moc rádi, že jste byl s nákupem spokojen.
Centrum zákaznické péče,
Kulina
Dobrý den,
děkujeme za tak krásnou, zpětnou vazbu, jsme moc rádi, že jste byl s nákupem spokojen.
Centrum zákaznické péče,
Kulina
Dobrý obchod, s dobrými cenami, jen by mohl mít více zboží přímo v prodejně a ne jen na eshopu
Dobrý den,
Na prodejně si můžete prohlédnout pouze vybrané produkty, těch nejprodávanějších značek.
Z kapacitních důvodu bohužel není možné vystavit tisíce produktů.
I přes to Vám děkujeme za krásnou, zpětnou vazbu.
Centrum zákaznické péče,
Kulina
jsem velmi spokojená s obchodem i kvalitami vašich výrobků.
o nevýhodě nevím
Dobry obchod
Dobrý den,
děkujeme za tak krásnou, zpětnou vazbu, jsme moc rádi, že jste byl s nákupem spokojen.
Centrum zákaznické péče,
Kulina
K
Karel
Dobrý den, po letmém porovnání cen jste zhruba 3x dražší... ať se daří. K.
EJ
Eva Jílková
Dobrý den,
Radost číst takovou recenzi! Mnohokrát Vám děkujeme a jsme rádi, že jste byl s nákupem spokojen.
Centrum zákaznické péče,
Kulina
Dobrý den,
děkujeme za tak krásnou, zpětnou vazbu, jsme moc rádi, že jste byl s nákupem spokojen.
Centrum zákaznické péče,
Kulina
Zboží doručeno do dvou dnů. Vše proběhlo v pořádku.
Dobrý den,
děkujeme za tak krásnou, zpětnou vazbu, jsme moc rádi, že jste byl s nákupem spokojen.
Centrum zákaznické péče
Kulina
Dobrý den Jiřino,
mrzí nás, že jste s nákupem nebyli spokojeni. Vaše poznámka se nám bohužel nepropsala z eshopu do objednávkového systému a při zpracování Vaší objednávky jsme o ní nevěděli. Příčinu jsme již našli a společně s dodavatelem technického řešení ji odstranili.
Věříme, že při příštím nákupu budete nadšeni stejně, jako 98% našich zákazníků.
S pozdravem a přáním hezkého dne
Lukáš z Kuliny
Dobrý den,
Radost číst takovou recenzi! Mnohokrát Vám děkujeme a jsme rádi, že jste byla s nákupem spokojená.
Budeme se na Vás těšit i přístě.
Centrum zákaznické péče,
Kulina
Dobrý den,
děkujeme za tak krásnou, zpětnou vazbu, jsme moc rádi, že jste byla s nákupem spokojená.
Centrum zákaznické péče,
Kulina
Je to můj dlouholetý oblíbený obchod.
Dobrý den,
Radost číst takovou recenzi! Mnohokrát Vám děkujeme a jsme rádi, že jste byl s nákupem spokojen.
Budeme se na Vás těšit i přístě.
Centrum zákaznické péče,
Kulina
Určitě se vrátím, vřele doporučuji
Dobrý den,
Radost číst takovou recenzi! Mnohokrát Vám děkujeme a jsme rádi, že jste byla s nákupem spokojená.
Centrum zákaznické péče
Kulina