Postup pro reklamaci zboží

Postup pro reklamaci zboží

Vrácení zboží nikdy nebylo jednodušší! Možnost odstoupit od koupě máte vždy do 60 dnů, a to bez uvedení důvodu. Jak na to?

 

Pro produkty běžné velikosti (do 30 kg a nejdelší strana 60 cm)

Pencil

Vyplňte vratkový formulář

Vyplňte elektronický reklamační formulář zde.

Box

Pečlivě zabalte odesílané produkty

Reklamované zboží nám zašlete zpět. Oceníme, pokud nám do balíčku vložíte vaše číslo objednávky nebo vaše jméno (stačí napsat tužkou na papír), abychom zásilku co nejrychleji identifikovali.

Zboží zabalte tak, aby během přepravy nemohlo dojít k jeho poškození. Využijte noviny nebo bublinkovou fólii pro křehčí produkty.

Return

Vyberte si komfortní způsob vrácení

Vyberte si níže jednu ze 4 možností, jak zboží odeslat zpět. Pro zboží si zdarma přijdeme k vám domů, do kanceláře nebo ho můžete předat na výdejních místech Zásilkovny, DPD a našich prodejnách.

Všechny možnosti vrácení reklamovaného zboží jsou zdarma.

Bank

Vyčkejte na vrácení peněz

Do 30 dnů vaši reklamaci vyřešíme. Uděláme maximum, aby to bylo rychleji. V případech, kdy nejsme odkázáni s vyřešením reklamace na výrobce, můžete zpracování očekávát v rámci jednoho týdne.

Pro nadměrné produkty (nad 30 kg a nejdelší strana větší než 60 cm)

S vyplněním formuláře pro reklamaci postupujte stejně jako u produktů běžné velikosti, v posledním kroku s výběrem dopravy se obraťte na nás.

Pro naplánování termínu svozu nadměrného zboží kontaktujte náš zákaznický tým.
Telefon: 227 272 733 v pracovní dny 8:00-16:00
E-mail: info@kulina.cz

Vrácení/reklamace - praktické informace

  • Pokud jsou obaly nebo produkty při doručení viditelně poškozeny, pořiďte prosím fotografie před i po rozbalení a nejpozději do 24 hodin nám je zašlete emailem na info@kulina.cz. Alternativně můžete fotografie uložit jako přílohu při vyplňování online reklamačního formuláře.
  • Pokud zásilku posílate v naší krabici, původní přepravní štítek s adresou prosím strhněte, nebo přelepte novým tak, aby původní nebyl vidět.
  • Stav vyřízení vrácení/reklamace můžete sledovat v aplikaci Retino. Pokud jste vyplnili online formulář pro vrácení/reklamaci, odkaz pro sledování stavu vašeho případu a přímou komunikaci se zákaznickým servisem Vám zašleme emailem ihned. V případě využití tištěného vratkového formuláře dostanete odkaz pro sledování stavu vrácení/reklamace po doručení zásilky na náš sklad.
  • Reklamační řád je součástí obchodních podmínek.

Vyberte si komfortní způsob vrácení

DPD

Svoz z libovolné adresy kurýrem DPD nebo předání na výdejním místě DPD Pickup

Více info Méně info

Objednejte si zpětný svoz online zde. Pokud zvolíte vyzvednutí na adrese, přepravní štítek přiveze a nalepí kurýr.

V den vyzvednutí obdržíte SMS s upřesněním času příjezdu.

Alternativně můžete balík přinést na jakékoliv výdejní místo DPD Pickup. V tomto případě na balík nalepte štítek, který obdržíte emailem po vyplnění formuláře.

Svoz DPD i předání na výdejním místě je zdarma.

Zásilkovna

Vrácení na výdejním místě Zásilkovny

Více info Méně info

Balík můžete přinést na jakékoliv podací místo (seznam naleznete zde - ujistěte se, že pobočka přijímá zásilky). Pro odeslání zpět k nám stačí obsluze sdělit kód 92771537. Adresní štítek na balík vytiskne obsluha na výdejním místě.

Předání na výdejních místech Zásilkovny je zdarma.

Kulina prodejny a showroom

Kulina prodejny a showroom

Více info Méně info

Vrácení v jedné z našich prodejen.

Produkt vrátíte zdarma na našich prodejnách v Praze. Seznam a adresy prodejen najdete zde.

Kulina prodejny a showroom

Odeslání jiným způsobem

Více info Méně info

Balík zašlete libovolným způsobem na adresu:

KULINA Group a.s.
Skladový areál VOLTA REAL
Strojírenská 259/16 155 21 Praha - Zličín

Účtenku za dopravu nám zašlete na info@kulina.cz, dopravné vám proplatíme.

Vrácení zboží a reklamace - online vratkové formuláře

V prvním kroku prosím vyberte, jaký typ případu si přejete založit. Pro založení budete potřebovat číslo objednávky a email, který jste v objednávce uvedl/a.

 

Nejčastější dotazy

Musím vrácení zboží zajistit na vlastní náklady?

Poskytujeme prémiový servis a to i pokud jde o vrácení zboží. Pokud zvolíte svoz z adresy kurýrem DPD, předání na Pickup point DPD nebo osobně zanesete do Zásilkovny či naší kamenné prodejny, je pro vás doprava zpět zdarma.
Pokud se rozhodnete pro vlastního dopravce, zašlete nám kopii účtenky a cenu zpětné dopravy Vám proplatíme.

Je možné reklamovat zboží v jedné z Kulina prodejen?

Ano, vracený produkt můžete odnést na kteroukoliv z našich prodejen (https://www.kulina.cz/vse-o-nakupu/prodejna-a-showroom-kulina/). Naši zaměstnanci Vám pomohou vše vyřídit.

Jak dlouho trvá vyřízení reklamace?

Vaše reklamace bude vyřízena nejpozději do 30-ti dnů od doručení reklamovaného zboží na náš sklad.

Jak probíhá vyřízení reklamace?

Zašlete nám produkt zdarma prostřednictvím kurýra DPD nebo některého z výdejních míst Zásilkovny a DPD Pickup.
Stav vyřízení Vaší reklamace můžete sledovat v aplikaci Retino. Odkaz společně informacemi ohledně dalšího postupu obdržíte po vytvoření požadavku.

Jak mám zboží pro vrácení zabalit a co musí balíček obsahovat?

Vracené zboží, pokud možno v originálním balení, zašlete spolu s tištěným vratkovým formulářem (pokud tištěnou verzi již nemáte, stačí vyplnit online verzi formuláře zde).
Zboží zabalte tak, aby během přepravy nemohlo dojít k jeho poškození. Využijte noviny nebo bublinkovou fólii pro křehčí produkty.

Nenašli jste, co jste hledali?
Vše o nákupu KULINA