Kariéra
E-commerce Content Specialist
Cítíš se nejlépe v prostředí, kde máš svobodu a důvěru, můžeš si přizpůsobit pracovní dobu a 100 %
času pracovat vzdáleně? Chceš dělat v menší firmě, která je poskládaná z ostřílené party lidí, kteří vědí, co je v životě důležité a práci si
dokáží užít?
Kdo jsme
KULINA Group je kompaktní tým 30 mimořádně samostatných a zkušených lidí, kteří se starají o:
- internetové obchody Kulina v 27 zemích a krásnou prodejnu v Holešovicích, se zaměřením na
prémiové nádobí a potřeby pro domácnost www.kulina.cz - největší českou školu vaření Chefparade, která je propojená s naší prodejnou ve stejných prostorách
v Holešovicích www.chefparade.cz - obchod s ručně vyráběnou keramikou přímo z japonských kilnů www.mijeurope.com
- celoevropsky unikátní projekt Pikito - sdílené prodejny pro internetové obchody https://pikito.eu/
Děláme věci, které dávají smysl, investujeme do technologií a systémů, které nám usnadňují práci
(používáme Google Suite, Asanu, Slack) a snižují objem rutinní práce. Díky tomu jsme schopni se zaměřit na
kvalitu služeb, které našim zákazníkům poskytujeme.
Koho hledáme
Hledáš novou výzvu v oblasti tvorby obsahu pro e-commerce? Zajímáš se o vaření nebo máš „jen“
rád/a hezké věci do kuchyně a domácnosti? Možná je tato pozice právě pro tebe! Aktuálně hledáme
nového člena našeho marketingového týmu, který bude mít na starosti tvorbu digitálního obsahu pro
27 trhů!
Rozsah tvých odpovědností:
- Tvorba digitálního obsahu pro 27 trhů (od produktových popisků, přes tvorbu landing pages, po různé
blogové články či nákupní rádce) - Překlady do angličtiny (nemusíš být profík) a koordinace překladů s překladatelskou agenturou
- Tvorba jednoduché grafiky a/nebo spolupráce s externím grafikem
- Schopnost implementovat obsah na web, včetně grafiky a produktových odkazů
- Úzká spolupráce s marketingovým týmem 3 milých kolegů 😊 (a Tomáše)
- Sledování trendů v oblasti home decor a vybavení kuchyně a domácnosti
Naše očekávání:
- Máš min 2 roky relevantních zkušeností v oblasti tvorby prodejně-marketingových textů
- Umíš výborně anglicky (ovládáš psanou angličtinu, DeepL je tvůj kamarád)
- Nejsou ti cizí slova jako AI, GPT nebo BARD a umíš tyto nástroje využít pro urychlení práce
- Jsi samostatná/ý (náš tým pracuje remote)
- Máš smysl pro detail (rozuměj jsi schopen zkontrolovat práci překladatelů)
- Máš zájem o home decor a/nebo vybavení do kuchyně a domácnosti
- Tvojí výhodou navíc bude, pokud: Máš základy html/css, Orientuješ se v Canva, Máš e-commerce background
Co nabízíme aneb proč se stát součástí našeho týmu:
- Odměna 40,000 - 60,000 dle zkušeností
- Možnost 100% práce z domova
- 25 dní dovolené
- Flexibilní pracovní doba
- Práce na HPP i IČO, možnost zkráceného úvazku
- Příležitost stát se součástí rychle rostoucí firmy
- Perfektně fungující tým lidí, kteří chodí do práce rádi a jsou pyšní na to, co dělají
- Práce bez zbytečné byrokracie, používáme selský rozum a svižně se rozhodujeme
- Možnost seberealizace a rychlého rozšiřování odpovědností a kompetencí
- Zaměstnanecké slevy v Kulině, škole vaření Chefparade a spřátelených firmách (např. Dermacol)
Jsme na náš tým a úspěšné obchody pyšní, protože za úspěchem je pořádný kus práce. Uděláme vše proto,
aby každý náš zákazník dostal prémiovou službu, kterou od nás očekává, i když to znamená občas otevřít
počítač večer a výjimečně o víkendu.
Výměnou za vysoká očekávání nám je svěřená důvěra, prostor pro seberealizaci a flexibilita. Hodnotíme
výsledky práce místo toho, jestli jste 8 hodin denně v kanceláři. Můžeš využívat práci z domova.
Pokud tě KULINA Group oslovila, napiš nám a pošli:
● CV neboli tvůj „života popis“
● Proč se chceš připojit právě k nám
● BONUS (aneb co ti určitě pomůže uspět mezi dalšími kandidáty): pošli nám návrh tvého zpracování
konverzní landing page libovolné kategorie z našeho portfolia na kulina.cz
Kontakt: tomas@kulina.cz