Vše o možnostech dopravy

Způsoby a ceny doručení

 

Doprava zdarma

Doprava zdarma od 2499 Kč.

Vrácení zdarma

Vrácení zboží do 60 dní včetně svozu zdarma

Skladem

Okamžité odeslání, vše máme skladem

Paletová přeprava

Doručení nadrozměrných zásilek

 

Bude balíček příliš velký nebo těžký? Nechte si ho doručit až ke dveřím, na jakoukoliv adresu v České Republice.

Doručení na adresu

PPL pickup pointDoručení na adresu - Kurýr PPL

139 Kč

Základní informace

  • Doručení objednávky probíhá následující pracovní den po expedici, mezi 8:00 - 18:00.
  • Odkaz pro sledování vaší zásilky naleznete v e-mailu od kurýrní společnosti po přijetí objednávky do přepravy. Stav zásilky lze kdykoliv ověřit na adrese https://www.ppl.cz/zakaznicky-servis.
  • E-mail od PPL obsahuje i odkaz s možností zásilku přesměrovat na výdejní místa PPL ParcelShop, jinou adresu, nebo změnit datum doručení na jiný den.
  • V den doručení Vás kontaktuje kurýr pomocí SMS s upřesněním času příjezdu.
  • Při platbě na dobírku lze platit hotově nebo platební kartou, řidič má s sebou mobilní terminál.
  • Zákaznickou podporu PPL zastihnete na tel. čísle +420 225 331 500 ve všední dny od 8 do 18 hod.


Kdy vám kurýr zásilku doručí?
Aktuální termín doručení uvidíte v detailu produktu nebo během dokončování objednávky v košíku. Zásilka je zpravidla doručena do 2 pracovních dnů od objednání.


Zmeškali jste svou objednávku?
Pokud vás kurýr nezastihne a nedomluvíte se s ním na pozdějším doručení, bude balíček uložen na výdejním místě PPL ParcelShop. O uložení vás přepravce informuje prostřednictvím sms a e-mailu. Objednávka bude na ParcelShopu uložena 7 kalendářních dnů. Poté bude vrácena zpět k nám.

Logo DPDDoručení na adresu - Kurýr DPD

139 Kč

Základní informace

  • Doručení objednávky probíhá následující pracovní den po expedici, mezi 8:00 - 18:00.
  • Odkaz pro sledování vaší zásilky naleznete v e-mailu od kurýrní společnosti po přijetí objednávky do přepravy. Stav zásilky lze kdykoliv ověřit na adrese www.dpd.com/cz/cs/faq/kde-zjistim-co-se-deje-s-moji-zasilkou.
  • V den doručení Vás kontaktuje kurýr pomocí SMS s upřesněním času příjezdu.
  • SMS obsahuje i odkaz na aplikaci, prostřednictvím které lze s řidičem komunikovat, přesměrovat zásilku na výdejní místa DPD Pikcup, jinou adresu, nebo změnit datum doručení na jiný den.
  • Při platbě na dobírku lze platit hotově nebo platební kartou, řidič má s sebou mobilní terminál.
  • Zákaznickou podporu DPD zastihnete na tel. čísle +420 225 373 373 ve všední dny od 7 do 18 hod.


Kdy vám kurýr zásilku doručí?
Aktuální termín doručení uvidíte v detailu produktu nebo během dokončování objednávky v košíku.Zásilka je zpravidla doručena do 2 pracovních dnů od objednání.


Zmeškali jste svou objednávku?
Pokud vás kurýr nezastihne a nedomluvíte se s ním na pozdějším doručení, je balíček automaticky doručován následující pracovní den. Pokud dojde na 2. neúspěšné doručení, je balíček automaticky ponechán k osobnímu odběru na depu 7 kalendářních dnů. 3. pokus o doručení je vždy na vyžádání přes aplikaci DPD Kurýr www.dpdkuryr.cz/Home/Parcel nebo DPD můžete kontaktovat pomocí tohoto formuláře https://www.dpd.com/cz/cs/kontakt/#kontaktni_formular_kontakt/a>.

Gebrüder Weiss logoDoručení na adresu - Gebrüder Weiss

499 Kč

Základní informace

  • Paletová přeprava pro nadměrné nebo příliš těžké zboží, které nesplňuje podmínky standardní balíkové přepravy.
  • Telefonická avizace před závozem a vyrozumění 30 min. před dodáním.
  • Řidič paletu vyloží vedle vstupních dveří, nebo přístupové cesty. Vynesení do patra není bohužel součástí služby.
  • Objednávka musí být uhrazena předem, platba na dobírku není možná.
  • Zákaznickou podporu Gebrüder Weiss zastihnete na tel. čísle +420 224 726 222 ve všední dny od 8 do 16 hod.


Kdy vám kurýr zásilku doručí?
Aktuální termín doručení uvidíte v detailu produktu nebo během dokončování objednávky v košíku. Nadrozměrná zásilka je zpravidla doručena do 3 pracovních dnů od objednání.

 

Nechcete, nebo nemůžete čekat na příjezd kurýra? V tom případě si zvolte jedno z téměř 10.000 výdejních míst

Osobní odběr - výdejní místa

Logo PPL ParcelshopOsobní odběr - PPL výdejní místa

89 Kč

Základní informace

  • Do výdejních míst PPL ParcelShop je možné zaslat zásilku s hmotností do 31,5 kg.
  • Balíček bude uložen po dobu 7 dní (Parcelshop, výdejní místo) a po dobu 3 dní (Parcelbox). Pokud si zásilku v této době nepřevezmete, objednávka se vrátí zpět k nám na sklad.
  • Konkrétní výdejní místo si můžete vybrat v košíku v kroku „Doprava a platba“.
  • O stavu své zásilky budete pravidelně informováni pomocí e-mailu. Jeho prostřednictvím obdržíte trasovací číslo, dle kterého můžete kdykoliv ověřit stav zásilky na adrese www.ppl.cz/zakaznicky-servis.
  • Kód pro vyzvednutí dostanete e-mailem i sms jakmile bude zásilka k dispozici k vyzvednutí.
  • V případě platby na dobírku si při výběru výdejního místa v košíku nebo na webu www.ppl.cz/mapa-vydejnich-mist dopředu ověřte, zda zvolené výdejní místo přijímá platební karty.
  • Zákaznickou podporu PPL zastihnete na tel. čísle +420 225 331 500 ve všední dny od 8 do 18 hod.


Kdy zásilku doručíme na výdejní místo?
Aktuální termín doručení uvidíte v detailu produktu nebo během dokončování objednávky v košíku. Zásilka je zpravidla doručena do 2 pracovních dnů od objednání.

Logo ZásilkovnaOsobní odběr - Zásilkovna výdejní místa

89 Kč

Základní informace

  • Do Zásilkovny je možné zaslat zásilku s hmotností do 10 kg.
  • Balíček bude uložen po dobu 5 dní. Pokud si zásilku v této době nepřevezmete, objednávka se vrátí zpět k nám na sklad.
  • Konkrétní Zásilkovnu si můžete vybrat v košíku v kroku „Doprava a platba“. Zde také najdete informace o tom, zda je možné na vybraném výdejním místě Zásilkovny platit kartou.
  • O stavu své zásilky budete pravidelně informováni jak prostřednictvím e-mailu (s prvním e-mailem dostanete trasovací číslo, dle kterého můžete kdykoliv ověřit stav zásilky na www.zasilkovna.cz), tak pomocí SMS, a nově i prostřednictvím naší mobilní aplikace Zásilkovna.
  • Kód pro vyzvednutí dostanete e-mailem i sms jakmile bude zásilka k dispozici k vyzvednutí.
  • Balíček si můžete na výdejním místě ihned rozbalit a případně jej vrátit zpět, pokud vám objednané zboží nebude z nějakého důvodu vyhovovat.
  • Zákaznickou podporu Zásilkovny zastihnete na tel. čísle +420 216 216 516 ve všední dny od 8 do 18 hod.


Kdy zásilku doručíme na výdejní místo?
Aktuální termín doručení uvidíte v detailu produktu nebo během dokončování objednávky v košíku. Zásilka je zpravidla doručena do 2 pracovních dnů od objednání.

Logo Z-BOXOsobní odběr - Zásilkovna Z-Boxy

89 Kč

Základní informace

  • Pro vyzvednutí zásilky ze Z-Boxu budete potřebovat mobilní telefon s Bluetooth a GPS a nainstalovanou aplikaci „Zásilkovna“ (Google Play / Apple), ve které uvedete stejné telefonní číslo jako ve vaší objednávce.
  • U Z-BOXu si ve svém telefonu zapnete bluetooth, polohové služby (GPS) a otevřete aplikaci Zásilkovna. Pak se schránka se zásilkou sama otevře. Aplikaci Zásilkovna je naprogramována tak, že uživateli ukazuje na displeji velmi jednoduché pokyny krok po kroku. Celý výdej zásilky tak trvá ani ne 10 sekund. Zásilku je potřeba mít zaplacenu dopředu!
  • Do Z-Boxu od Zásilkovny lze poslat pouze zásilky s hmotností do 5 kg.
  • Z-Boxy jsou k dispozici pro výdej 24 hodin denně, 7 dnů v týdnu.
  • Zboží vám v Z-Boxu necháme uložené po dobu 3 dnů. Dobu uložení je možné prodloužit o 2 dny prostřednictvím mobilní aplikace „Zásilkovna“.
  • Konkrétní Z-Box si můžete vybrat v košíku v kroku „Doprava a platba“.
  • Platba dobírky je možná pouze registrací vaší karty v aplikaci „Zásilkovna“. Platba kartou ani hotovostí přímo v Z-Boxu není možná.
  • O stavu své zásilky budete pravidelně informováni jak prostřednictvím e-mailu (s prvním e-mailem dostanete trasovací číslo, dle kterého můžete kdykoliv ověřit stav zásilky na www.zasilkovna.cz), tak pomocí SMS, a nově i prostřednictvím mobilní aplikace Zásilkovna.
  • Zákaznickou podporu Zásilkovny zastihnete na tel. čísle +420 216 216 516 ve všední dny od 8 do 18 hod.
  • Více informací najdete na www.zasilkovna.cz/zbox


Kdy zásilku do Z-Boxu doručíme?
Aktuální termín doručení uvidíte v detailu produktu nebo během dokončování objednávky v košíku. Zásilka je zpravidla doručena do 2 pracovních dnů od objednání.

Logo KulinaOsobní vyzvednutí v našich kamenných prodejnách v Praze

ZDARMA

1) Kulina Showroom - Holešovická tržnice

Více informací o prodejně naleznete ZDE

Základní informace

  • Na místě je dostatek parkovacích míst (60 minut zdarma).
  • Po-Pá: 10-18 hod.
    Sobota: 9-13 hod.
  • Objednávky z e-shopu musí být uhrazeny předem, nelze je platit na místě hotově.
  • Jakmile pro vás na prodejně zásilku připravíme, obdržíte od nás potvrzovací SMS a e-mail.
  • Zásilka pro vás bude na prodejně připravena po dobu 5 pracovních dní od doručení výzvy k odběru zásilky.
  • Na prodejně lze vrátit zboží, podat reklamaci, či pořídit dárkové poukazy.


Kdy bude Vaše zásilka připravena na prodejně
Aktuální termín doručení uvidíte v detailu produktu nebo během dokončování objednávky v košíku. Zásilka je zpravidla doručena na prodejnu do druhého dne do 16:00, u objednávek vytvořených do 10:00 doručujeme ten samý den do 16:00.


Kde nás najdete?
Pražská tržnice
Bubenské nábřeží 306/13
170 04 Praha 7 - Holešovice
Hala č. 36
Telefon : +420 734 572 108
Podrobnější informace včetně mapy s umístěním prodejny a navigací skrze tržnici naleznete ZDE

 

2) Prodejna Kulina - Retail park Štěrboholy

Základní informace

  • Na místě pohodlně zaparkujete přímo před prodejnou.
  • Po-Ne: 9-21 hod.
  • Objednávky z e-shopu musí být uhrazeny předem, nelze je platit na místě hotově.
  • Jakmile pro vás na prodejně zásilku připravíme, obdržíte od nás potvrzovací SMS a e-mail.
  • Zásilka pro vás bude na prodejně připravena po dobu 5 pracovních dní od doručení výzvy k odběru zásilky.
  • Na prodejně lze vrátit zboží, podat reklamaci, či pořídit dárkové poukazy.


Kdy bude Vaše zásilka připravena na prodejně
Aktuální termín doručení uvidíte v detailu produktu nebo během dokončování objednávky v košíku. Zásilka je zpravidla doručena na prodejnu do druhého dne do 16:00, u objednávek vytvořených do 10:00 doručujeme ten samý den do 16:00.


Kde nás najdete?
Retail Park Štěrboholy
Kutnohorská 532
109 00 Praha - Štěrboholy
V případě, že využijete MHD, autobusy 366, 204, 229, 364 - zastávka Kutnohorská
Telefon : +420 720 981 521
Email : sterboholy@kulina.cz

 

3) Výdejní místo Kulina - Volta Real Zličín

Základní informace

  • Na místě pohodlně zaparkujete přímo před výdejním místem.
  • Po-Pá: 8-16 hod.
  • Objednávky z e-shopu musí být uhrazeny předem, nelze je platit na místě hotově.
  • Jakmile pro vás na výdejním místě zásilku připravíme, obdržíte od nás potvrzovací SMS a e-mail.
  • Zásilka pro vás bude na prodejně připravena po dobu 5 pracovních dní od doručení výzvy k odběru zásilky.
  • Na výdejním místě lze vrátit zboží, nebo podat reklamaci.


Kdy bude Vaše zásilka připravena na prodejně
Nejrychlejší doručení - již do dvou hodin od vytvoření objednávky. V případě nutnosti okamžitého odběru nás kontaktujte telefonicky skrze zákaznické centrum +420 227 272 733 a objednávku připravíme k odběru přednostně.


Kde nás najdete?
Skladový areál VOLTA REAL
Strojírenská 259/16
155 21 Praha 5 - Zličín
V případě, že využijete MHD, autobusy 164, 180 - zastávka Strojírenská
Telefon : +420 720 984 661
Email : zlicin@kulina.cz

 

Další informace


Můžu sledovat stav mojí objednávky?
Ano. Stav objednávky vždy můžete sledovat na stránkách dopravce. Vaše číslo zásilky s odkazem na adresu, kde lze zásilku sledovat dostanete od dopravce jakmile mu předáme vaši zásilku do přepravy.


Co dělat v případě, že je zásilka poškozena?
Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží.
Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte.
Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat náš zákaznický tým, který vám vše pomůže vyřešit.

info@kulina.cz
+420 227 272 733
pracovní dny 8:00-16:00

 

Chcete zboží vrátit nebo reklamovat?


Jsme prémiový e-shop a samozřejmostí jsou pro nás prémiové služby. A to se týká i možností vrácení zboží.
V Kulině máte možnost zboží vrátit až do 60 dní od objednání namísto zákonné 14-denní lhůlty.
Pro vracené zboží k vám zdarma pošleme kurýra DPD nebo můzete objednávku vrátit zdarma na jakékoliv pobočce DPD Pickup nebo na výdejních místech Zásilkovny.

 

Dopravní partneři, kteří se starají o komfort při vracení či reklamaci:

Kompletní informace k vrácení zdarma najdete ZDE

 

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení