• Zboží skladem je fyzicky k dispozici v našem prodejním skladu na Praze 6. Lze si je ihned osobně vyzvednout.
  • Při objednání do 12:00 hod. expedujeme zásilku týž den.
  • Na území České Republiky Vám zásilka dorazí následující pracovní den po odeslání. V den expedice obdržíte email s číslem balíku.
  • Informace o skladové dostupnosti se aktualizuje každých 10 minut.

Reklamace

 

 

Jak reklamovat zboží?

  

  

I když v sortimentu obchodu Kulina.cz najdete jenom výrobky mimořádné kvality od věhlasných světových značek, nelze nikdy vyloučit vadu materiálu nebo chybu ve výrobním procesu. Víme, že každá reklamace je věc nepříjemná, proto je u nás vždy na prvním místě okamžité řešení podle přání zákazníka.

 

 

  • Pokud při rozbalení zásilky zjistíte, že je zboží poškozené, neváhejte nás ihned kontaktovat, co nejdříve Vám zašleme nový kus a vzniklou situaci vyřešíme s dopravcem sami.
  • V případě, že se jedná o reklamaci v rámci záruční doby, produkt po dohodě s výrobcem buď vyměníme za nový kus, a nebo zajistíme rychlé vyřízení opravy. V některých případech je potřeba reklamaci odeslat do autorizovaného servisu – o přesném postupu Vás budeme vždy informovat.
    Reklamovaný produkt nemusíte zasílat na naši adresu, když to bude potřeba, vyzvedneme jej u Vás na vlastní náklady.
    Pokud nastane problém po záruční době, i v tomto případě nás kontaktujte. Zjistíme-li, že jde o vadu materiálu, která se dříve neprojevila, budeme situaci řešit jako reklamaci v záruční době.

 

 

Vše o nákupu naleznete zde

 

 



obsah
0 položek
cena celkem


Vše o nákupu

Kulina.cz

PROČ NAKUPOVAT U NÁS?
  • Exkluzivní výběr prestižních značek
  • Široký sortiment
  • Videoprezentace produktů
  • Velké skladové zásoby
  • Osobní odběr nebo nákup v Praze
  • Školený personál
  • Garance dodání nepoškozeného zboží
  • Nadstandardní reklamační podmínky

ověřeno zákazníky
facebook

Informace o novinkách a akcích?


Copyright © 2016 www.kulina.cz | Mapa webu