Reklamace a vrácení zboží

I když v sortimentu obchodu Kulina.cz najdete jenom výrobky mimořádné kvality od věhlasných světových značek, nelze nikdy vyloučit vadu materiálu nebo chybu ve výrobním procesu. Víme, že každá reklamace je věc nepříjemná, proto je u nás vždy na prvním místě okamžité řešení podle přání zákazníka.

Jak reklamovat zboží?

  • V případě, že se vyskytne jakýkoli problém s výrobkem, ihned nás kontaktujte. Výrobky v rámci záruky měníme ve většině případech za nový kus. Pokud z jakéhokoli důvodu nový kus nechcete, vrátíme Vám 100% ceny zpět.
  • Pokud při rozbalení zásilky zjistíte, že je zboží poškozené, ihned nás kontaktujte, zašleme nový kus a vzniklou situaci vyřešíme s dopravcem sami. Nemusíte se o nic starat!
  • U mnoha výrobků není nutné zasílat reklamovaný produkt zpět k nám, tím výrazně šetříme Váš čas a urychlíme vyřízení reklamace. Naši pracovníci vždy podají přesnou informaci o tom, jak se bude reklamace co nejefektivněji řešit a jestli je nutné daný produkt vrátit zpět.
  • Pokud se objeví problém s výrobkem i po záruční době, neváhejte nás kontaktovat. Situaci budeme řešit jako každou jinou reklamaci.

GARANCE VRÁCENÍ PENĚZ DO 30 DNŮ!

  • Zakupte libovolný produkt z naší široké nabídky a v klidu domova si ho prohlédněte.
  • Zboží, které Vám z jakéhokoli důvodu nevyhovuje, můžete vrátit do 30 dnů od jeho dodání – vrátíme Vám 100 % ceny.
  • Při vracení zboží prosíme o pečlivé zabalení do originálního obalu a do původní přepravní krabice.
  • Zásilku odešlete na adresu: Kulina s.r.o., areál Westpoint Distribution Park, vchod S22, U silnice 949/11, 161 00 Praha 6.
  • V zásilce upřesněte zda jde o vrácení či výměnu. V případě vrácení napište číslo účtu, na který Vám do 30 dnů přijdou peníze zpět.