Peugeot

Akční set Zanzibar s 8 zásobníky na pepř

v exkluzivní červené dárkové krabici

  • 2 715 Kč
  • skladem 11 ks
    další kusy: nedostupné, doprodáno
Do wishlistu

Varianty produktu:

Další barvy:

Kód: PG35846
Značka: Peugeot
Série: Peugeot ZANZIBAR
Barva / rozměry: v 13 cm
Materiál: není vhodné do myčky
nerezová ocel
plast

Popis produktu

Set obsahuje:

  • 1× mechanický mlýnek s nastavitelnou hrubostí
  • 1× nádobka s černým pepřem Kampot
  • 1× nádobka s červeným pepřem Kampot
  • 1× nádobka s bílým pepřem Sikara
  • 1× nádobka s černým pepřem Voatsiperifery
  • 1× nádobka se stromovým pepřem Vinh Dinh
  • 1× nádobka s černým pepřem Ba Ria
  • 1× nádobka se směsí pepřů a koření na ryby
  • 1× nádobka se směsí pepře a koření na červené maso a ryby
  • 1× brožura s recepty a kulinářskými tipy

Pepř je nekorunovaným králem koření. Abyste si ho však náležitě užili, měl by být čerstvě namletý, ideálně těsně před samotným použitím. A na mlýnky a pepř jsou ve společnosti Peugeot specialisté. Tento set tak obsahuje nejen samotný mlýnek, ale i sadu osmi zásobníků s různými druhy exotických pepřů.

Mlýnek disponuje technologií uSelect, která umožňuje snadné nastavení hrubosti mletí, konkrétně můžete vybírat z šesti přednastavených možností. Spirálovitý mlecí mechanismus je pak vyroben z kvalitní nerezové oceli a je na něj poskytována celoživotní záruka. Plastové tělo je vyvedeno v elegantním designu, který dobře padne do ruky.

  • mlýnek s patentovanou technologií uSelect
  • 8 zásobníků s 8 druhy exotického pepře
  • elegantní design

KÓD VÝROBCE: 35846

O značce Peugeot

Peugeot

Továrna Peugeot Saveurs vyrábí mlýnky na koření proslavené po celém světě. Jedná se o malý podnik s pouze 130 zaměstnanci, který sídlí v Quingey ve východní části Francie. To zde se vše odehrává. Příprava designu, technický vývoj, ale také samotná fabrikace – od zpracování dřeva až po precizní montování. Od svých začátků před více než 200 lety se Peugeot vyšvihl na přední místa v exportu mlýnků na koření a dnes se jeho zboží dováží do více než 80 zemí světa. Také úspěšně rozšířil svůj sortiment o produkty pro milovníky vína a kávy.